Nazli49 Merhaba hanımlar bugün hastaneye kontrole gittim 21 haftalık bana bebeğin miğdesi büyük bunun için araştırmaya gitmen lazım dedi aranızda bu sıkıntıyı yaşıyanlar varmı acaba?
Brcnalprslnlblg Nazli49 şuan 4 aylık arkadaşımın bebeğine de öyle demişlerdi ama maşallah bir gör o kadar güzel bir kız ki sana anlatamam. Allah bilir canım doğumdan sonra düzeliyormuş. Bebek çok emmek istiyormuş doktoru bizim miniğimize diyet uygulamıştı 🥰 doktor kontrolü ile atlattılar çok da sağlıklı bir bebek
01rebirth Nazli49 canım benimde geçwn hafta doktorum aynısını söyledi 20. Haftamdaydım, sadece detaylı ulturasyonda doktoruna belirt dedi, önemli bir sorun mu dedim yok dedi,
YaseminveMinisi Yeğenim için de doktor aynısını söyledi. İştahlı bebek olacak göbeği büyük dedi. Gerçekten de iştahlı bir çocuk oldu