Esraacann 9 . Haftadayım covid testim de pozitif çıktı dün kanamam başladı doktor düşük tehlikesi olduğunu söyledi ilaç yazdı ne yapmam lazım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Rabia344 Esraacann canım bende covid oldum. 12. Haftamda kanama olmadı ama sancım çok oldu ve kusuyordum sürekli olarak çok geçmiş olsun. İyi uzman bir doktora gidin isterseniz. Tek doktor üzerine kalmayın asla. Geçen gün hastanedeydim mesela birisi geldi oda 8 aylık hamileydi covid olmuştu hastanede yatış yaptılar. Gerek görüldüğü zaman hemen yapıyorlar. Çaresi mutlaka var.
Fslymerve Esraacann merhaba kan sulandırıcı kullandın mı doktorun biliyor mu kan sulandırıcı kullandığını aynı seyleri bende yaşadım
Esraacann Rabia344 covid olduğum için kendi doktorum bile bakamıyor maalesef şuanda onun için acilden tek bir hastaneye gidebildim
Esraacann sMyL evet halsizlik çok var onun dışında kemiklerimde çok ağrıyor boğazım o kadar kötü ki yutkunamıyorum ilk gün daha kötüydüm de şimdi yavaş yavaş toparlıyorum
Esraacann Fslymerve kan sulandırıcı yazdı doktor aldık daha vurmadık bugün hemşire geldi ama kanamam olduğu için vuramayacağını söyledi kanamam bittiğinde kullanmaya başlayacağım
Rabia344 Esraacann doğrudur banada bakmadılar ama covid bölümünde bakıyorlar udrasyonla bebeğe bile bakıyorlar beni yatırmışlardı hastanede
sMyL Esraacann çok geçmiş olsun öncelikle. Hapşuruk öksürük çok yoksa biraz daha rahat edersiniz. Bol bol dinlenin ilaçları aksatmayın. Kanama devam ediyor mu hala?
Fslymerve Ben kan sulandırıcı kullanırken oldu doktor bıraktırmıstı hemen asırı kanama değil ama ince kıl seklinde gelmişti hala ara ara devam ediyor ama dr kontrolündeyim sizde çok mu oldu kanama korkmayın allahın izniyle toparlarsınız çok iyi anlıyorum sizi
Esraacann Rabia344 ultrason ile bakıldı bir sıkıntı yoktu çok şükür ama yatış yaptırmadı hastane çok kalabalık evde daha iyi dinlenirsin dedi kalmak istemediğimizi imzalayıp çıktık ilaç yazdı onu kullanıyorum bakalım inşallah bir sorun olmaz
Fslymerve Esraacann Esraacann inşallah toparlarsın dinlen ve moralini yüksek tut moral cok önemli hala aynı sıkıntıyı yasayıp panik olsamda iyi olacaksınız inşallah
sMyL Benim de 9+5 te kanamam oldu nedenini bilmiyoruz kanama alanı yoktu yani sürekli dinlenmeye çalışıyorum 1 tane iğne yaptırdım günde 2 tane de fitil kullanıyorum düzeldi sayılır. Sizin için de her şey yoluna girer inşAllah 🙏
Esraacann sMyL inşallah öksürük maalesef var oda sıkıntı yapıyor 🤦🏻♀️ İnşallah düzelir ve yoluna girer inşallah 🤲🏻