aslialtas42 Merhaba! Benim ilk gebeliğim ve hiç bişi bilmiyorum kasıklarım agrıyor böbreklerim qgrıyor normal mi bu agrılar migdeme de kıramp gibi biiiler oluyor endişe etmem gerekiyor mu doktorum normal dedi ana geçmiyor hiç
tiniminihanim_ aslialtas42 aynısını bende yaşıyorum. Dün migdeme kramp girdi mesela. Normal sanırım 🌸 Bende 5 haftalgm. Keseyi gördünüz mu
csmaknc aslialtas42 Benimde ilk gebeliğim herkes normal desede insan korkuyor böyle içimde acı bi ağrı oluyor bel ağrısı zaten yakamı hiç bırakmıyor