Renginveannesi_ Swmbrk ben 16.haftaya girdim çok dikkat ediyorum hicbirsey yoktu ama bu gece çikolata yedim çok sessiz olduğu için yarım saat sonra yine dikkat ettim öyle minik ama minik hareketler hissettim tam o an ezan okuyordu, kalbim yerinden çıkıyordu 💓💓💓🤲🏻
Dfnemira Bende 17. Haftama giricem daha bişey hissetmiyorum ilk gebelik olunca nasıl olacağını da bilmiyorum merakla bekliyorum nasıl hissedicem diye😄
Dfnemira Swmbrk ayy inşallahh😍🥰 genelde 18.19. Haftalarda hissediyorlar bakalım bizim nasıl olacak 😄biranönce hissetmek istiyor insan yaa😄🥰