lavenderloverxxx canım benim bebeğim de sarılık sınırdaydı bende sütümü sağarak verdim ve 1 günde biberona alıştı şuna emmesi için çabalıyorum ve biberonu tamamen bırakman lazım şırıngayla vermeyi dene biberonu unuttur yoksa çok zor göğsünü alır.En kısa zamanda emer inşallah meleklerimiz 😊