Because 7+2 haftalık hamileyim biraz bel ağrım var .bu normal mi acaba ? Siz de de bu dönemde bel ağrısı oldu mu ?😞😞
-aybars-02 Because ilk 3 ay sürekli uzanmaya çalış ayaklarının altına yastık köy yüksekte olsun. Çok önemli ilk 3 ay çünkü. Ayakta durmamaya çalış, iş yapma gerekirse.
-aybars-02 Because normal canım korkma ama dediğim gibi dikkat et kendine. Bol bol dinlen daha çok minik. 🌙🌙🌛😍