20+4 haftalığız bugun detaylı ultrasona girdik maşallah bir sıkıntımız yoktu. En çok merak ettiğim yüzünü görebilir miyim acaba . Ama evet oluşmuş yüzü , yüz hatları aşırı belli değil ama ağzını açıyor , parmak emiyor ayyyy çok güzel bir gündü . Paylaşmak istedim . Boyu 25cm kilo 366 gram dedi doktorum . Haftasıyla uyumlu iyi dedi. Sizlerin bebişleri kaç haftalık, ne durumda acaba ?