MaviMomy 14+6 haftalık hamileyim doktor kız gibi gözüküyor ama daha çok erken bir şey diyemem dedi. Sizce kız mı erkek mi anlayan varsa bir bakabilir mi ? 😂✋🏻
Rabia344 Zehragniken https://imgyukle.com/i/oeoiKo https://imgyukle.com/i/oeohHjhttps://imgyukle.com/i/o3CXjH https://imgyukle.com/i/o3CcUA ay benimkine de bakabilir misiniz 🙏🏼🙈😊😊
MaviMomy https://imgyukle.com/i/o3Sjpq https://imgyukle.com/i/o3SOxP https://imgyukle.com/i/o3SH1e https://imgyukle.com/i/o3SXZY https://imgyukle.com/i/o3SLwN Bakabilir misiniz ?? 🙈🙈🙈🙈
Rabia344 Zehragniken hadi ya bende erkek istiyorum 🙈😍 hayırlısı inşallah bakalım bende 16.17 haftada öğreneceğimmm🐣🐣
MaviMomy Rabia344 hoca da öyle dedi ama erken daha dedi meraktan öleceğim yaaaa ne zamana acaba tam belli olur 🙈
Rabia344 MaviMomy 16. 17. Haftada kesin belli olur canım 😊 kızlar kendilerini biraz geç belli ediyorlar erkekler hemen belli ediyormuş 😂
Annehayalim https://resimyukle.io/r/YEdCBRkonF Benimde bu kızlar 14 haftaya yarın giricem aslında ama bebek önden gidiyor 2 gün banada doktor erken dedi ama erkeğe benziyor dedi sizce ?