Burcusahinnn Hamsbayan kilosu neyse de boyu biraz kısa geldi canım yanlış duymuş olabilir misin usg kağıdında yazıyor mu
Burcusenkoc Hamsbayan yanlışlık olabilir canım 30 u geçmiştir Ama tabi doktorun daha iyi bilir tekrar bi danışırsın kontrole gittiğinde
Aslylmz Hamsbayan benim 33 de kilosu 2183 dü mesela boyunu sormayı unuttum 30. Haftada gittiğimde 44 cmdi boyu. O yüzden soruyorum doktor yorum yapmadımı diye. Benimki erkek birde erkekte boy kilo biraz daha ilerde oluyor kızlara göre
prensannesii_ Aslylmz canim erkek bebeklerde son jaftalarda kafa ölçümü 2 3 hafta onde gidiyormuş sizde de oldu mu benim 32 haftalikken hafta ile uyumlu dediler 35 haftalikken muane oldum kafa olcumu 38 ile uyumlu dedi de cok korkuyrm ya
Asli06 Feyzaveannesi bencede bi yanlışlık var 40 üzeri oluyo genelde ben kendimizinkini net hatırlayamıyorum da 33 haftaya göre 1600 değildir bence
Feyzaveannesi Asli06 Ya kilo belki ama boy aşırı kısa kalıyor. Anne baba ne kadar minyon olursa olsun en az 38 cm olması gerek. Kii benim oğlum 30+0 da 42 cm idi
3mlek2bebkannesi Hamsbayan pazartesi gidicez bizde biraz minyon gidiyoruz bakalım kaç çıkıcaz kilo olarak 😔