Kubranur11 bana da aynisini yazdi. 50 ile basla, sonra 100e gec dedi. Benim hamilelikten önce tsh’im 4dü, yani iyiydi. 31 cikinca doktorum da cok sasirdi, kovid mi gecirdin dedi stress mi yasadin ne oldu böyle dedi. Şimdi yavas yavas dusuyor galiba. Bebegin İQsu düşük ola bilirmiş diye okumuştum, o yüzden endiseleniyorum biraz.