Benimde ilk kimyasal gebelikti aslında her kadının yaşadığını çoğunun fark etmediğini gebelikle çok alakalı bir durum olmadığını söylemişti doktorum Hatta bundan sonraki gebelik durumu daha sağlık olacağını söylemişti. düştüğünde tekrar yükselme gibi bi durum da olmadığını biliyorum en azından doktorlardan duyduğum kadarıyla 🙏🏻🙏🏻