minikayak2-6 Kızlar 25+4 haftalığım. İdrar kültüründe mantar çıkmış nabızdan baktım ama ende yanma kaşıntı falan yok. Olabiliyor mu böyle? Akıntı var beyaz, o da koyu değil çok
blueberyy00 minikayak2-6 başlangıcıdır ilerlerse akıntı rengi değişir kasintidan duramaz hale gelirsin doktor ilaç başlarsa ilerlemeden önünü kesersin
minikayak2-6 blueberyy00 evlendiğim ilk yıllar yaşadım biliyorum o kaşıntıyı. Şu an bir belirtti yok akıntı dışında. Akıntıya da doktor normal dedi. Mantar enfeksiyonu bir zararı yok değil mi bebişe
blueberyy00 minikayak2-6 akinti rengi koyu sarı yeşilimsi olmadığı sürece normal temizliğine dikkat et kaşıntı olmasın ilerlemesin kaşıntı olmaya başlarsa tekrar git doktora krem yada ilaç verir doktor enfeksiyon ilerlerse iyi değil malesef