Kızlar ben 19 haftalık hamileyim ilk hamileliğim çok korkarak geçirdim.Hamileliğimin ilk zamanlarını acaba bebeğim iyi mi değil mi hep bi kötü psikoloji içindeydim bu dönemde hiç karnımda ki çatlakları düşünmedim sadece bebeğim iyi olsun dedim vücudum çatlamaya çok meyilli bekarken bile bir kilo alıp versem karnım çatlardı ama beyazlar az görünürdü şimdi de hamileyim hiç kilo almadım ama karnım çatlak dolmuş çok kötü görünüyor herkes genetik diyo benim annem 3 tane çocuk doğurmuş ama karnında hiç mi çatlak olmaz ya benim neden vücudum bu hale geldi😣 geç mi kaldım krem veya yağlar kullanmak için bir de krem fiyatları almış başını gidiyor lierac markasına baktım 250 TL gibi bi fiyat olmuş napıcam geçer mi bu çatlaklar uygun fiyatlı ne kullansam biraz hafifler 😞