Mervemry Bir önceki ay gittiğim de 5 küsür çıkan tsh ım 1 aydır ilaç kullanmama rağmen 6 küsür çıkmış sizlerde düzelmesi ne kadar sürdü
Nilduru Mervemry çok ciddi bir yükselme olmamış dr dozunu ya da ilacı değiştirecektir ama ihmal etmeyin kontrollerinizi
Canimbebegimm41 Mervemry bende doz arttırmasıda bı ıse yaramamıstı 2 hafta sonra gıt bence tekrar baktır tabıkı sen bılırsın
ezgi0901 Mervemry 25 lik en düşüğü zaten muhtemelen başlangıç için vermiştir ben de onu kullanıyorum 75 lik kullanıyorum belki yetersiz gelirse dozunu değiştirir. Bulunduğun yerde endokrinoloji bölümü varsa ona git eğer yoksa dahiliye 👍🏻
Nilduru Mervemry olmaz merak etmeyin benim doğuştan troid sorunum var hamileykende bi indi bi çıktı şimdi oğlum 6 aylık gayet sağlıklı stres durumu çok tetikliyor 🙏🏻
Zeyneb12 Mervemry bacım benim hayatım yolundayken tsh iyi hap kullandığım halde ama ne zaman stres üzüntü bana eşlik etse tsh da alıyor başını gidiyor
Acemianneeeeyimm Benim de ilk gittiğimde 8. 36 çıktı 75 lik dozl abaşladılar çok düşürmedi 100 lük doz düzenledi düşmesi 7 ayı aldı şükür şuan herşey yolunda