mucizeolsunn Yumurtlamayı gördükten kaç gün sonra test yaptınız benim 10 gün oldu test yapmak için sabırsızlanıyorum ne zaman yapmalıyım
Gulcingezer mucizeolsunn 10 12 gun snra genelde kendini belli ediyor yarin ilk idrarla bi dene bakalm belirtin var mi :)
Htc_31 mucizeolsunn bir kızm var 2 yaşında bu ay deneme yaptık tekrar bebek istiyoruz Şubat 2 yi bekliyorum bende bakalım kızımı adetime 4 gün vardı normal gebelik testi yapmıştım hemen çıkmıştı
mucizeolsunn Gulcingezer her aykı gibi bu ay da var canım😀 geçen ay kimyasal gebelik yaşadım ve test yapmadan önce göğüs uçlarımın çok karardığını gördüm öyle şüpelenip test yaptım bu ay da aynı şekilde karardı ve yumurtlama döneminden beri kasıklarım ağrıyor onu anlamadım bat’a 5 gün var
Gulcingezer mucizeolsunn hadi bakalm ins benim de 6 7 gun var bende bekliyorm bakalm akintim var sadece baska belirtim yok bende :( bende 6 ay once kaybettim 6 haftalikken bebegimi :(
yrhmdv__ mucizeolsunn bende sabrszlandm adete 7gun kala yaptim belirsiz bisey belirsizlikte yorar insani onun icin zamanini beklemek😕😕😔😔
mucizeolsunn Novaa kan aldırmak en korktuğum şey bilmiyorum fobim oldu sanırım bi kere bi hemşire çok acıtmıştı kolum mosmor olmuştu o yüzden testte görmeden kan vermeye gidemiyorum testte görünce en azından bi umutla gidiyorum verebiliyorum
mucizeolsunn yrhmdv__ inşallah vardır ama 7 gün önceden yapmak çok erken olmuş bide başka marka test denemeni tavsiye ederim o markayı pek sevmiyorum birkaç gün sonra tekrar yap inşallah varıdr 🥰
Snglhfs yrhmdv__ kesinlikle şüphelenip kac defa test yaptım cıkmadı hep negatıf adetıme 4 gün varken gıdıp kan testi yaptım pozitif cıktı yani şunu söylemek istiyorum adet gecikmesinden önce sadece kanda cıkar idrar testinde cıkmaz asla
Novaa mucizeolsunn anladım. Erken gebelik testleri beta hcg düşükse bazen göstermeyebiliyor. O zaman adet tarihini 1-2 gün gecikince yapmak en iyisi