Naliz Merhaba kızlar bugün doktora gittim doktorum bebeğin bel çevresinin 2 hafta geriden geldiğini söyledi 36 haftalık gebeyim bebeğim 2400 kilo bu durumu yaşayan varmı aranızda 😔
Elifbebik Naliz valla bana da aynı şeyi dediler burdaki hanımlara sordum sıkıntı olmaz dediler. Bilemedim. İnsanın ici huzursuz yinede. Ne sebepten öyle olmuş sizin bisey dediler mi.? Gebelik haftam 29
Minisanne Naliz bizde de var aynı durum, 36 haftada 2400dük, ama gelişme gösterdiği için bir sorun olmadığını söyledi doktorumuz. Gelişme gostermeseydi sıkıntıydi alırız demişti
sedaa_aa Naliz kızımın karın çevresi 2 haftada geriden geliyordu kilosu hep düşüktü zaten ama doktor besleyen damarlar iyi durumda sıkıntısı yok sadece genetik olarak zayıf bir bebek olacak büyük ihtimal dedi ben 37+3 te 2400 doğum yaptım gerçekten de genetik olarak hala zayıftır iştahı iyi olmasına rağmen. Eger doktorunuz bir sıkıntı var demediyse meral etmeyin genetiktir
Minisanne Naliz evet 34.haftadan beri sıkı takipe aldı doktor, çalışıyordum izne çıkardı, sürekli yedim birşeyler dikkat ettim kendime acikcasi yormadim kendimi, gelişme gösterdi çok şükür ama zayıf bir bebek olucak dedi bu genetikle de alakalı değişmez dedi
Elifbebik sedaa_aa bana beslenme ile beslenme damarlari ile alakalı bisey söylemedi. Gebelik sekeri ve enfeksiyon var. Bunlardan kaynaklı olabilir mi acaba.
sedaa_aa Elifbebik gebelik şekeri yapıyor galiba ama sıkıntılı bir durum değil sadece kilo alımı durursa sezaryenle alırız demişti doktorum. Emin olun hiçbir sıkıntı olmuyor dışarıda daha çabuk topluyorlar