Sultan_20 Kızlar selam doğum için lohusa takımlarına baktım fakat bir kaç arkadaşım elbise almamı tavsiye etti daha kullanışlı olduğunu söylediler sizce çokta gerekli mi onun yerine bir tane daha pijamamı alsam fikirlerinizi bekliyorum 🤗🤗🤗
esn46kyy Sultan_20 bana sezeryan olursa pijama takımı kullandirmiyorlar elbise gecelik istiyorlar dediler (ameliyat yeri için pijama sıkıntı oluyormuş) o yüzden ben hem pijama hem elbise şeklinde gecelik alcm her ihtimale karşı 😊
Hlt-seyma21 Sultan_20 valla canım ben pentide indirime girmiş elbise gecelik ondan aldım 1 takımda penti saten takım aldım 2 tane de penye pijama aldım doğumdan sonra giyerim diye. Sende öyle yap bence gereksiz lohusa takımlarına gerek yok zaten modellerini de beğenmiyorum ben çok süslü :(
MerveNur- Sultan_20 bende elbise vardı gerek yok diyenler sayesinde götürmedim ve sezeryan oldum. 2 gün altımda sadece hasta bezi vardı 😂😂 pijama giymedim ani gelişen bir sorun ile kanama geçirince bir şeyler taktılar alttan ve onu engellememek adına giymedim yani oraya gidince ne olacağını bilmiyorsun her ihtimali düşünüp götür bence bir elbise bi iki pijama Takımı
HavvaAtasoy Sultan_20 kesinlikle gecelik almalısın ben çok rahat ettim süven den almıştım yedek pijama takımı da aldım ama gerek kalmadı
Seldaapk esn46kyy sezeryan doğum yaptım ilk gün sadece pijamanin üstünü giydirdiler alt kısma bişey giydirmiyorlar üstünüze örtü veriyorlar sürekli kanama kontrolü yapıldığı icin
Sultan_20 esn46kyy valla kuzum benim sezaryen olan arkadaşımda kuzenimde normal pijama kullandılar hep ama bilemedim 🙈
Sultan_20 Hlt-seyma21 aynen bende beğenmiyorum da baktım her şey de o kadar pahalı ki artık ne alacağımı şaşırdım işe yaramayacak birşeye de para vermek istemiyorum açıkçası
Hlt-seyma21 Aslihn07 https://ty.gl/l4u4iclkgk biri bu canım elbise m beden aldım kalıbı genişmiş zaten ama salaş rahat olsun dedim , https://ty.gl/i8nlqcggy9 saten gömlek takım da bu bunun kalıbı dar biraz m aldım ama daha salaş olsun istersen kendi bedeninden 1 beden büyük alabilirsin esneme payı yok❤️
Seldaapk Tek tavsiyem bı kaç takım götürün ben Şubat’ta doğum yaptım ama anesteziden midir lohusaliktan mi bilmiyorum inanılmaz terledim malum bide kanama vs.illaki tuvalete eğilip kalkarken ilk başta damlama vs.olabiliyor 3 takım degistirmistim
Sultan_20 HavvaAtasoy bende oradan pijama takımı baktım almayı düşünüyorum hem kaliteli hemde uygundu elbise konusunda da çok kararsız kaldım şimdi 🙈
HavvaAtasoy Sultan_20 https://www.google.com.tr/search?q=suwen+lohusa+gecelik&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=simxvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi_9JKH39T1AhWJQvEDHbMRA-oQ_AUoAnoECAEQAg&biw=414&bih=719&dpr=3#imgrc=uIAjNOiK2z2pAM Bunu almıştım ben pijamayı öyle sıradan iç çamaşırcıdan almıştım
HavvaAtasoy Sultan_20 sezaryen olucaksa elbise aşırı rahat dikiş olayı için depend giymiştim yandan yırttım attım ikisinide al bence imkan varsa tabi
Alyabebekk Sultan_20 sezaryen doğum yaptım ilk günden itibaren pijama olan takımlarımı giydim yat kalk gecelik ile rahat olmuyor. Belki ilk gün giymekte zorlanabilirsiniz dikişlerinizden dolayı ama gecelikten daha rahat olacaktır pijama
Defnemmmmmm Alyabebekk kesinlikle katılıyorum sana 😁 3 yıl önce pijama ve gecelik aldım pijama daha rahat olduğundan bu valize 2 takım pijama koydum
Sultan_20 HavvaAtasoy tamam canım çevremde çok elbiseyi öneren olmadı o yüzden sormak sizlerden fikir almak istedim 🙋🏻♀️