Vldnshn1 Ydnhld Ben neredeyse 600 liraya vuruldum doruk hastanesinde ama işin kötü yanı şu ki hastane iğneyi sen al getir diyor en azından bana öyle denmişti devlet bedavaya vuruyor ya da sadece 10 TL falan alıyormuş
Hhilall37 Ydnhld ben özele gidiyorum ama doktorum reçeteye yazdı eczaneden 30 küsür liraya aldı eşim acilde de ücretsiz olarak yaptırdım.