Gozde1909 Canım ben de pcos luyum bunu bildiğim için ileride istersek tedavi oluruz diyorduk ama Allah verdi mi veriyor. Öncelikle hamilelik bir hastalık değil zaten bazıları çok fazla abartıp stres yapıyor. Müzik dinle, yürüyüş yap, imkanın varsa gez dolaş. Hayatına bak bebeğinle bağ kurmaya çalış. Anneliğin her kadının tatması gereken bi şey olduğunu düşünüyorum ben. Her ayın tadını çıkar bence. ☺️