merhaba bayanlar yardımınıza ihtiyacım var dün Devlet Hastanesi’ne gittim 5 haftalık hamileyim Beta testim 250′den 51′e düşmüş Doktor hemen kürtaj dedi inanmadım zaten kıl bir doktor hemen başka bir Devlet Hastanesi’ne gittim orada da almaya gerek duymadılar Bebeğimin betası yani kanım 55 buçuğu açıkmış normal mi size yarın da özelde kontrolüm var Yardımcı olun ne olur