Selam anneler buraya yazıp yazmamakta çok kararsızdım ama belki sizlere de moral olur diye düşündüm. Tam bir ay önce kısacık süren doğum hikayemi anlatmak istedim 😌😌
9 ay boyunca burdan bütün doğum hikayelerini okudum acaba ben nasıl doğum yapıcam, fikir olsun bilmediklerimi öğreneyim diye. Başından beri normal doğum istiyordummm veee bir :27 Aralık sabahı kontrol için hazırlanıyordum 38+3 dü ve ben daha fazla beklemek istemiyordum bir gün öncesinde buraya yazan arkadaştan Allah razı olsun activatng labor diye bir video söylemişti ve bunu yapan herkes o gün doğurduğunu söylüyordu:)) bende iki gün boyunca o hareketleri yaptım. Pazaartesi sabahı nişanım geldik heyecanlanmıştım acaba doğumum mu olucak diye doktora kontrole gittik. Doktorum iki hafta süren var daha olmazsa suni sancı ile başlatırım doğumunu ama eğer istersen hemen sezeryanda alabilirim dedi. Tabi bir cm de açılmam olduğunu söyledi. Neyse dedim 1 cm açılmam var ben anca bir iki haftaya doğururum. Eşimle avmye gittik alışveriş yaptık ve o gün 6-7 saat hiç oturmadan yürüdüm tabi. Neyse hiç istemiyordum ama kayınvalidemler o gün bize kalmaya gelecekti. Akşam 8 gibi eve geldik ve deli gibi ev süpüre silmeye başladım tabi ara ara sancılar giriyordu ama açılmam çok az diye önemsemedim. Neyse kayınvalidemler geldi ve hiç hissetmediğim kadar ağrılı sancılar girmeye başladı saatler geçti. Ben daha kayınvalidemlere yatak falan açıyorum tabi 😭😭En son yakın arkadaşımın ısrarıyla hastaneye gittim ☺️☺️ Bana kalsa ben daha girmiyordum. Hastaneye gittim nstye bağlandım ve sancılarımın sıkı olduğu oradaki ebe bu gece beraber olabiliriz diyince dedim evet doğuruyorum nst koltuğunda eşimle son fotoğraflarımızı çekilmeye başladık 😂😂 neyse nst sonucumla nöbetçi doktora girdik ve açılmama baktı o da neee 5 cm 👏🏻👏🏻 Hocam yatıcam mı diyorum doktorunu arayım bi dedi ve benim 5 dk sonra yatış işlemlerim başladı 😂😂 gece 2 olduğu için biz yanımıza eşyalarımızı da almamıştık . Neyse ebeler yatış işlemlerimi yaparken eşim de eve gitti eşyaları almaya ordan annemi alıp geldi saatler geçtikçe sancılarım dayanılmaz hale geldi ve epidural istedim. Epidural 1 saatte olsa beni rahatlattı ve 4 saat sonra açılmam 10 cm idi. Yani gece 2 de yatış yapıp sabah 06.31 de doğum yaptım. Tüm acılarım tüm sancılarım oğlum doğr doğmaz bitti hayatımda yaşadığım en güzel andı❤️❤️ İlgilenen ebeler doktorum o kadar harikaydı ki bir daha olsa aynı doktor 🙏🏻 Haklarınızı helal edin biraz uzun oldu. Umarım Allah hayırlı bir şekilde evlatlarımızı kucağınıza verir. Kolay doğumlarımız olsun bir avazda inşalllah 🙏🏻🙏🏻