Merhaba kızlar. Oğluma isim düşünüyoruz ben hep Yusuf ismini çok beğenirdim. Klasik isimleri seviyorum, modern isimlerden hiç hoşlanmıyorum. Yusuf ismi cok kullanildigi icin cocuk zorlanmadin diye ikinci bir isim de koymayi dusunuyorum. Fikirlere açığım. Eşim de Yusuf yerine Yavuz ismini çok beğeniyor. Fikirlerinizi yazarsanız mutlu olurum. ♥️