Fatma27 çok iyi anlıyorum. Ben ilk 4 ay ağzıma koyduğum herşeyi midemde en fazla 10 dk tutabildim. Safra çıkana kadar günde 15-20 kez kusuyordum. Doktorlar bile bu kadar şiddetli olanı ilk kez gördük dediler. Hiç yemeyince bu çocuk nasıl besleniyor diye sürekli stres oluyordum. Çok şükür o kandan besleniyor. 2 kilo aldım. Onunda 1 kg sunu bir alıp bir veriyorum. Bu haftalarda herkes en az 6-9 kg almış durumda. Çok şükür bebeğimin kilosunda bir sorun yok. İçin rahat olsun emin ol, Rabbim bebekleri koruyor. İnşallah bir an önce geçer, sende hamileliğinin keyfini çıkarsın.