Kızlar 10 gün önce normal doğum yaptım idrar yolu enfeksiyonum olduğu için içerdeki dikişlerim zor tuttu şuanda da dıştaki dikişlerimde hafif ağrı ve şişlik var sürekli pansuman yapıyorum ve buz koyuyorum benim gibi olan var mı ? Önerisi olan varsa sevinirim