Merhaba arkadaşlar şeker yüklemesi yaptircam 3 hafta sonra ama eşim diyor ki. Bir anda o sekerli seyi içince şeker yükleyince vücuda bebeğe bi zararı olur mu acaba diyo bilmiyoruz doktora soracaz yarın ama ben size de sormak istedim…🌸 Sizce o içtiğimiz şey bebeğe zarar verirmi