Merhabalar erken doğum yapan anneler o zor süreci nasıl atlattnz neler yaptnz sütünüzü sağıp gönderiyormuydunuz yada mamaylamı büyüdü bebeğiniz .kaç aylıkken doğurdunuz ve kaç ay boyunca hastanede kaldı bebeğiniz.biraz dertleşelim.benim bebeğim 27 haftalk doğdu bı hafta oldu doğalı bu konuda bilgisi olan knşalm