Ozge-Can Samsun medicana hastanesinde doğum yapan var mı , tecrübelerinizi paylaşır mısınız , işleyiş hakkında bilgi verir misiniz ?
Mervepera Ozge-Can ilk bulent beye gittim iyi doktor fakat enerjik olarak biraz sakin pek konuşkan değil birde ondan dolayı önder kaplan a geçtim hem enerjik hem ben soru sormadan bile o bilgi verdi baya ultrason da inceliyor ordada gösteriyor bak bu böyle diye onda kaldim dogumumda onda olacak çok memnunum canım
Ozge-Can Bende Lale Çetin’e gidiyorum 4 yıldır düzenli hastasıyım, memnunum .Sizin de memnun olmanıza sevindim hakkımızda hayırlısı olsun.