Kızlar merhaba bende kahverengi lekelenme oldu çok az hemen acile bir doktora gittik bebek iyi cok şükür rahımde herhangi bir kanama yok dedı normal dedı hersey lekelenme de olabılır dedı kan olmadıkça sorun degıl dedı ilaç vs vermedı suan bazı günler oluyor çok az şekılde bazen olmuyor kahverengi kuru bır lekelenme şeklinde kendı doktoruma da pazartesi aldım randevu sızınde basınıza böyle bır olay geldımı normal mi bır bılgınız varmı suan 10+2 haftalık bebegım