maviananas Minikkus0101 geçen yıl bir yakınım orda doğum yapmıştı sormak istediğiniz bir şey varsa elimden geldiğince yardımcı olurum
Minikkus0101 maviananas Memnun mu acaba sezaryen sonrası hastanede ne kadar kalmış hangi anestezi türü yapılmış rica etsem öğrenebilir misiniz
Defnem9 Fiyatı uygun bi hastane hemde çok benim görümcem yapti orada ama yeni doğan unitesi olarak metro ya yonlendiriyo
maviananas Defnem9 benım yakınım orda doğum yaptı bebeği bir süre yoğun bakımda kalmıştı ama başka bir yere yönlendirmediler hastanenin kendi yoğun bakımında kaldı
maviananas Minikkus0101 bir gece kaldı o zorunlu sezaryen olarak yaptı tam anestezi verilmişti doktoru Fatma hanımdı memnun kalmıştı
Minikkus0101 maviananas aynen bende öyle biliyorum altınkozanın kendi bebek yoğun bakımı var Allah korusun gerek kalmaz inşallah