dilara_cinar99 Kızlar bu gün randevum vardı çok şükür herşey yolunda 31+5 günlük hamileyim ama bebeğim 2 hafta önden gidiyormuş kilosu 2248 normal doğum istiyorum aşırı kilo almamasi için ne yapabilirim 🤷🏻♀️
Zehra9616 dilara_cinar99 onde gitmesi bisi degistirmezde kilolu olsada normal yapabilirsinki neden korkuyosun 😊
duygu_ozgenc dilara_cinar99 bende bu gun hastaneye gittim 30+5 haftaligim 3 hafta onde dedi bu ikinci gebeligim ilk oglumda 2 sene once dogum yaptim 3780 di ayriyeten birsey de yapmadim bakalim belki ileriki gunlerde haftasiyla uyumlu olur
Ozlem2206 dilara_cinar99 buna yapılcak bişey yok ki bebiş gelişimi o şekilde genetik olabilir 😊 önemli olan sağlıklı olması nasıl geleceğini kafanıza takmayın
dilara_cinar99 Zehra9616 Ya doktorum ileriki günlerde bu durum normal doğuma engel olur mu konuşuruz yine dedi de o yüzden korktum biraz ☺️
Zehra9616 dilara_cinar99 devlette 4500 den sonrasi sezeryandir mesela ozeldeysen doktorun erinmezse catinda uygunsa normal dogurabilirsin 4200 e kadar rahat doguyo yani ustu bi tik zorlar ama yinede dogum yapanlar var daha kilolu ve normal
dilara_cinar99 Zehra9616 Devlet hastanesine gidiyorum inşallah bı sıkıntı olmadan normal doğurabilirim☺️
Eylulgunes44 dilara_cinar99 devlet sıkın olmazsa keyfi sezaryen almıyor geçenlerde arkadaşımız 4 kg sezeryene aldılar bildiğim kadarıyla devlet 4 kg ve üzerini sezeryene alıyor