Gokhansongul Merhabalar kizlar bugün 6 haftalık oldum sizde hiç su düşünce oluyor mu oturma veya yatma pozisyonlariniz nasıl ben bazen hamile olduğumu unutuyorum gelişi güzel oturuyorum sizde de oluyor mu☺️
Zehra9616 Gokhansongul nolcakki bu haftada oturup yatsan 😊 22 haftaya kadar istedigin gibi yat otur keyfini cikar 😂
Gokhansongul Zehra9616 ilk olunca insan unutuyor ve yani işte tedirgin oluyor nasıl davranacağını bilmiyor insan acaba söyle yapsam kötü etkiler mi acaba şu dekil otursam bir şey olur mu diye düşünüyorum
suleesrky Hicbir sey olmaz kuzum. Ama ağır kaldırma sakın. Bir de bir yerlere uzanma o tehlikeli. Ama istediğin pozisyonda oturup yatabilirsin şu an. 20 li haftalarda istesen de istediğin gibi yatamayacaksin bebiş uyarı verecek 🤭
Gokhansongul suleesrky ay çok teşekkür ederim valla aynen bende yeni diye korkuyorum tehlikesi filan olur diye onun dışında ev isin de çok şükür eşim yardımcı oluyor ☺️