Mltm07 Anneadayi0123 ben 34 te yurtdışına gittim geldim 😅 doktordan uçağa binebilir raporu alın uçağa binmesinde bir problem yoktur diye hiçbir sıkıntı olmuyor
Anneadayi0123 Ben 30+3 oldum ben izmirde yaşıyorum adanaya ailemin yanına gidip orda doktor herşey ayarlandı orda doğum yapacaktm 28 çok erken kuzum ya doktora sormayada korkuyorum geç mi kaldım diye 🙄