femme_sans_defense Yeni ay, yeni heyecan, yeni sıcak ilişkiler, yeni ümitlere varmısınlz? Benimki 21 şubat adet günüm daha çooook var … Bu ay hepimize hoş haberler getirsin. Bahçemiz tanrının bahş ettiği en güzel çiçeklerle dolsun, Amin🙏
yrhmdv__ femme_sans_defense bat 4subat bugunku testim insAllah isteyen herkese nasip olur..ben erken yaptim dayanamadim ama belirsiz bisey cikti iste
babymoomss femme_sans_defense Ayy benimde 21 Şubat hala daha adetim devam ediyor Rabbim kucağımızı doldursun inşallah güzel haberler verelim birbirimize amiiinnn 🌸❤️
mybaby1923 femme_sans_defense benım gecen ay kımyasal gebelıktı 10 ocakta sonuçlandı korumasız ılıskı oldu yanı 7 Şubat gorunuyor regl ama 3 gündür cok ağrım var nıye anlamış degılım sırt kaşık ağrım cok var sankı regl olmuşum ama kanama yok 🤷🏼♀️
mucizeolsunn yrhmdv__ inşallah vardır kuzum ama bu testten Ekim ayında yapmıştım hafif çizgi gördüm bi mutlulukla kan verdim hüsran bu markayı sevmiyorum o yüzden başka marka alıp dene tekrar inşallah vardırrr🥰
mucizeolsunn femme_sans_defense benim 2 Şubat çok az kaldı ama sanki zaman geçmiyor ümitle bekleyen herkese nasip olur inşallah heyecanla bekleyiş mutlu sonla devam eder 🌺🌺