Ogretmen1anne Senanur654 Beta yükselmezse hemen düşmeye başlıyor. Mevcut hamilelik belirtileri anında gidiyor
moom222 Senanur654 diyelim değerin 100 ilk baktirdigin ikinci 200 olmasi lazım yada yüzde 60 artması lazım bu şekil sağlıklı bir artış var demek ama 100 çıktı değerin ikinci testte 70 e düştü kimyasal gebelik demektir
Ogretmen1anne Senanur654 Kanama görülebilir şiddetli geçmeyen bel kasık ağrısı. Hamilelik belirtisi olarak mide bulanmanız varsa anında durur
Ogretmen1anne Senanur654 Rica ederim ☺️ Bir şikayetiniz yoksa bence yükselmiyor mu diye kuruntu yapmanıza gerek yok 🤗
Senanur654 Ogretmen1anne Allah’a şükür bir şikayetim yok merak ettim yükseliyor mu yukselmezse ne olur diye