Tubilokko Kızlar merhaba hareketlerını 18 cı haftada hıssetmıstım her gun hıssedıyodum hemen hemen pıt pıtları ama ıkı gundur hıssetmıyor gıbıyım endıselenıyorum aynı durumu yasayan varmıdır ?
Glsh14 Tubilokko bende 18 de hissediyordum bu hafta hissetmedim.19+3 um.bence normal daha cok kucukler 23-24 de duzene girermis hareketleri
Es19_28 Tubilokko canım bende inan bunu sormak için foruma girmiştim karşıma senin post çıktı benimde aynı 2 gün önce sanki hareketi yoksa sandım gece uyku tutmadı baktım hareket etmeye başladı sanırım düzensiz hissediliyor bu dönem ama yine de içimde kaygı yok değil bende 18 haftalığım
Glsh14 Tubilokko benimde ilk gebeligim ayni korku bendede var ama birde stres oldum bu aralar sanirim ondan dolayids hissetmiyorum diye dusundum.pazartesi saglik ocaginda asimiz var orda kalp atislarini dinlerim diye dusunuyorum bekliyorum.aksam hastaneye gidersen bizede yaz😊
Tubilokko Glsh14 umarım sadece bız tedırgın oluyoruzdur . Tamamdır aksam gıdınce sızede haber verırım tesekkur ederım 😍
Tubilokko Glsh14 merhaba ben hasteneye gittim herhangı bır sorun yokmus duzenlı hareket etmezz denıldı
Glsh14 Tubilokko merhaba.cok sevindim canim oh icin rahat etti hemde bebisimi gordun😍bende aksam baya hissettim yaramaz bunlar dogana kadar bizi daha cook korkuturlar annesi🥰
Glsh14 Tubilokko Simdi hissetmiyoruz diye korkuyoruz ama iyice buyuyup guclendiklerinde bizi tekmeleriyle uyutmayacaklar insallah 😍