Armes
Sevgili hamişler anneler anne adayları
Bende 36+3 teyim oğluşum olcak nasip olursa. Kaçıncı haftaşarda doğum gerçekleşiyor? Hem endişeliyim NST Yeni bakıldı çok güzel dedi dr . Birde normal doğumdan çok korkuyorum 🤭
Teşekkürler rabbim yar ve yardımcımız olsun.