Gamzess1 ilk üç ay tsh hormonunun düşük çıkması normal demişti doktorum, benim aşırı düşük değildi. Ama 19. Haftamda tekrar baktırdım ve çok düşmüş, dahiliyeye yönlendirdi doktorum. İlaç kullanmaya basladım 32. Haftamdsyım doguma kadar kullanacakmısım. Tekrar baktırmanda fayda var bence