Dkosretas öncelikle geçmiş olsun. 25 haftalıkken normal rutin ultrason kontrolümde tamamen doktorumun dikkatiyle öğrendim böbreğimde şişme olduğunu. Öğrendikten bikaç gün sonra ağrılarım artmaya başladı. Doktorum stent takılması gerektiğini yoksa ağrıların erken doğumu tetikleyeceğini söyledi. Çok zor durumda kalmadıkça stent falan taktırmayın derim. ben o ağrıyı çekmeyi gene de herhangi Bi işlem uygulatmamakta kararlıydım aylarca sadece sol tarafa yatarak uyudum günde en az 4 litre su içtim ve ağrı girdiği anda yürümeye başlayın. Tabi ağrıyan tarafı sıcak tutmakta ağrıyı azaltıyor. Şimdi 35 hafta oldum elhamdülillah böbrek ağrım çok hafif stente falanda gerek kalmadı. İnşallah sizinde Bi an önce geçer. Şifa dileklerimle..