Ezg2006 Arkadaşlar 6 aylık hamileyim. Lekelenme için progestan verdi doktor. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
tazebiranne_hg04 Ezg2006 kesinlikle kullan bebeğin rahme tutunması ve düşüğü engellemek için bol bol dinlenin hamileliğin ilk 3 ayında çok fazla rastlanır böyle kanamalar