Elifim54 Kızlar altüst oturuyom eşimin ailesiyle bir elektıgımız bir birmilyar sekızyuz elektırı gelmiş ortak normalmi
SayeMom Elifim54 normal değil tabiki ama şuan ülkedeki herkese böyle geliyor Allah sonumuzu hayır etsin
esmer3 Elifim54 normal şartlarda tabi normal değil ama bizim 2+1 evimize ki sadece akşamları tv ve ışık açılıyor onun haricinde hiçbir şey yaptığımız yok 545 tl geldi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bu durumda normal yani
Eclina Elifim54 herkese niye bu kadar fazla elektrik faturası geliyo aceba resmen 1 ay önceki asgari ücretle yarisiyo faturalar bu insanlar nasıl yaşamını sürdürecek merak ediyorum benim bildiğim özellikle kış ayında zaruri şeylere zam gelmez kömür ihtiyaç doğalgaz ihtiyaç elektrik yiyecek ihtiyaç su ihtiyaç bunlara zam gelmez ülke aldı başını gidiyo
Erva94 Her gün bulaşık makinesi çalıştırırım hiç dikkat etmem her zaman 90 civarı gelirdi bu ay da 125 geldi acaba bizim faturada mı yanlışlık var herkese çok fazla gelmiş
Eclina Erva94 banada 100 lira gelmiş bn ona bile çok diyodum ki bana göre çok çalışan bir insanım sabah 8 5 arası evde yokum akşamdan akşama TV çalışır bulaşık makinası akşamdan akşama doluluguna göre sabit çalışan kombi buzdolabı 🤷🤷
Beyza5353 Yeni tarifeye göre normal. 150 kW a kadar 1.37 TL olan ücret 150 kW üstüne harcamaya 2.06 TL oluyor. Sizde ortak kullandığınız için rahat 400-500 kW kullanım yapmışsınızdır. Her daire kendi elektriğini kullansa daha az fatura gelir yani
gizzzy35 Elifim54 o kadar şanslısınız ki. Tek Daire 3+1 normal bir dairede oturuyoruz. 1354 tl geldi elektrik faturası….
Ceren_01 Elifim54 eğer bir ise şuanki faturalara gör normal yani herkesinki yükselmis durumda onun için normal diyorum eşimle ben tekiz evde ve 400 geliyor şaka gibi
Kelebekk-0307 Elifim54 Fabrika filan mı isletiyorsunuz 2 bin TL ye yakın elektrik faturası mı olur şok oldum bize de 120 gibi bir şey gelmişti ona şok olmuştum da şu an şükrettim faturaları duyunca 🙄
LawyerEce Elifim54 Herkesin artık böyle maalesef. 90 tl lik geliyorsa önceden şuan 180 tl gelir böyle düşünün.