aslii_15 3mlek2bebkannesi son 60 sezeryan mi normal mi belli değil benimde erken doğum riski var içimizde bi korku günleri sayıyoruz 🤷♀️
3mlek2bebkannesi 505050 oğlumda erken doğdu baştan beri doktor buda beklemez 36 alalım dedi snra 28 haftada rahimde kısalma başladı birde 2 hafta gerilik başladı şimdi 38 kadr tutalım tutabilirsek dedi yok yok bizde o yüzden geçirdiğimiz her gün çok kıymetli
3mlek2bebkannesi SahraKubra oh ne güzel böyle az günleri görünce kendim gibi seviniyorum vallahi ne kadr içime işlemiş korku 😁
SahraKubra 3mlek2bebkannesi zaman ilk başlarda geçmeyecekmiş gibi görünüyor ama sonlara doğru su gibi akıyor 🙈
Aysenur_98 3mlek2bebkannesi bende canım erken doğum riskli gebeyim bizimde son 57 gün kaldı. Sen kaç haftalık sezeryan olacaksın bu arada ?
3mlek2bebkannesi Aysenur_98 normalde 36 alıcaktı ama 2 hafta gerilik çıkınca 38 zorlayalım dedi canım beklerse eğer
Mucizem_211 3mlek2bebkannesi son 59 ama sezeryan olduğu için bu şubatı. Bitirsek iyidir dedi sanırsam 36 haftalık falan alacak hayırlısı olsun inşallah
3mlek2bebkannesi Mucizem_211 hayırlısı olsun canım sağlıklı olsunda senin neden 36 bizde o haftada olacaktı 2 hafta gerilik olunca zorlucaz 38i
Mucizem_211 3mlek2bebkannesi plasenta previa rahime yakın olduğu için sanırım yada çok kasılmalarım var ondan mı bilmiyorum ama doktor öyle demişti şubatı bitirsek iyidir dedi