Elifeyyup tuzelt cnm bnm bebeğin 42 haftaya kadar zamanı var niçin acele ediyorsunuz ki doğum o zmn kadar gelemzse yine sezaryan ol
zehracinar Benay Alakası yok,o tam tersine normal doğumun daha acısız olduğunu düşünüyor,ve sürekli araştırma yaptığı için sezeryanda bana bişey olur diye korkuyor o yüzden izin vermiyor
Sulemrahkuzey tuzelt eşler aslında olmuyorsa zorlamayalım mantığında olabiliyor benim eşimde benim için bebek için en iyisi hangisiyse onu istemişti doktordan birazda sabırsızlar ☺️☺️