Deletedmom_33 Bebegimveben0811- Aynen zaten erken olduğu için acil bir durum olmadıkça olmaz. Artık 38′i bekleyeceğim :)
Bhazal Bebegimveben0811- ay bende bugünü istiyordum😂 ama doktorum bu fazla beklemez hafta sonu kesin doğar dedi😂😂
FusunF Bebegimveben0811- evet 🤗Ankara canım liv hospital sen ? Aynen haberlere çıkabilir valla guzel bir tarih 🥰
Bhazal Bebegimveben0811- çok erken girdi kanala benimki ya aman doğsun artık nefes alırken bile zorlanıyorum😃
Luzia Bebegimveben0811- aynı gün doğum yapacaz hayırlısıyla doğarlar inşAllah 🥰🥰 heyecan korku bir arada 😍
Ece003 Bebegimveben0811- benimde 22.02.2022 olucak inşallah 😄20 Side olabilir karar veremedim bol ikili 😄 sizinde bol bol iki var hayırlısı olsun ❤️