Nur223 Selam kızlar nar ayıklayıp sıcrayınca üzerine bebekte leke olurmuş öyle dediler sizce hurafemi😊
Deletedmom_33 Nur223 Hurafedir ya yokse çilek, nar vs hepsini yedim benim çocuk lekelere dogmali hep 🤣
Mimik Ahahahaha… Yok kiz… ben ayiklayip ayillayip yiyiorum… Carsamba dogumum var insaAllah🤣 netlesince tekrar yazarim😝
Nur223 Mimik ya bende hurafe olduğuna inanıyorum çünkü saçma geldi yani biri söyledi bana kafama takıldı
Elifbebik Böyle şeyleri nerdwn çıkaryolar anlamıyorum. Bende de kansızlık var dalak yiyim dedim o da leke yaparmış vs vs. Yemesem mi bilemedm insanın içine kurt düşüyo
Kelebekk-0307 Nur223 öyle olsa muhtemelen doktorlar nar yiyin diye tavsiye vermezdi hurafe bunlar bence de eğer değilse yazık bebeğime yenmez denen her şeyi yemiş olabilirim 🤭🙈
Nur223 Kelebekk-0307 yani bende ciğer duydum ama nar duymadım ayıklama ayıklarken sıcrarsa suyu leke olur dedi