Kızlar 37+4 den selamlar 🙏
Doğuma az bir zaman kaldı ancak bu hafta öyle halsiz öyle uykulu hissediyorum ki kendimi gece 12 de yatıyor gündüz en erken 10 gibi kalkabiliyorum. Normal midir acaba bebeğimin hareketleri vs çok şükür yerinde ama kendim çok halsizim.