Esraa1453 Kızlar aranızda prilam Dr ilacını kullanan var mı aç karnına veya tok kullanmak farkeder mi
Senayyalcin Esraa1453 Gece yatmadan 2 tane aç tok pek fark etmiyor ama gece yatmadan iki tane alınca çok etkili oluyor
kayraninannesii Esraa1453 24 haftadayım hala kullanıyorum geceleri bir tane içiyorum içmeyince halim Yaman🥴
Neseeli Esraa1453 bulantınız sabah ise gece yatarken 2 tane için.. eğer bulantılarınız akşam üstü yoğunsa ben sabaha karşı uyanıp içiyorum .
Derininannesi_ Nazmiye42 gece yatarken 2 tane içiyodum kuzum ben baya iyi geldi tok oluyosun genelde zaten
Mrv_bdk İlk başlarda gece uyumadan önce 2tane alıyordum. Hafifledikce bı taneye düşürdüm. Mide bulantım kalmayınca kestim. Doktorumun önerisi de bu şekildeydi.