Zehrat benim merak ettiğim şey var.çok cahilce ola bilir ama kusura bakmayın. Yani o iyneyi yapınca normal oluyor doğum dimi?yani sezeryan falan diyil?ha birde iyne oldukdan sonra ne hiss ediyorsunuz ağrını gidiyor ama peki nasıl ıkınıyorsunuz onun için sancı gelmiyormu?