Iremaltnr Doğuramıyom diye post açan aynı gün doguruyormus bizde yapalım bakalım totem tutucakmi doğum başlasın diye neler yaptınız kızlar alayım tavsiyeleri☺️
Htc_31 Iremaltnr 39.haftaya girdiğimde her yöntemi denedim canım normal istiyordum ama bebek istediği zaman geliyor ne yaptıysam fayda etmedi 41.haftada kızımı normal doğum yaptım şuan 2 yaşında bu ay bir bebek daha denedik istiyoruz Şubat 2 yi bekliyorum bakalım dua et canım sende inşallah bir avazda sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın 🌸🙏
Iremaltnr Htc_31 Teşekkür ederim canım sizinde hakkınızda hayırlısı olur inşallah tutar❤️ Bizimde öyle keyifci oğlan ne yaptıysam gelmiyor bugün bı saat kadar yürüdüm yürürken çok baskı hissediyorum onun dışında bırseyim yok bakalım bizimkide istediği zaman gelcek yoksa nede yapayım gelmicek gibi 🥺
Iremaltnr incisu Ayy onada eşim korkuyor artık ya son günler diye çok yanaşmak istemiyor birşey olur diye şimdi ss alıp ona atcam yorumu😂😂😂
busepoyraz @Iremaltnr aslında hiçbişey yapmadım aksine tembellik bile ettim son haftalar karnım iyice sisti diye ama doğumda bi o kadar zor oldu siz bol bol yürüyüş yapın bence hareketsiz kalmayın
Iremaltnr busepoyraz ev içerisinde sürekli yürüyüş halindeyem zaten onun dışında bugün bir saat kadar yürüdüm dışarda çok baskı hissediyordum yürürken zar zor eve attım kendimi 😂
busepoyraz @Iremaltnr zorlansanda yürüyüş yap hergün gerçekten çok faydası var ben doğuramadım vakumla çektiler en son kızımı
Iremaltnr busepoyraz öyle yaparım canım gerçekten suni almak istemiyorum kendi sancilarimla karşılamak istiyorum da bakalım inşallah mecbur kalmam🙏
Iremaltnr busepoyraz canım birşey sorcam sancıların başladığında nerde sancın oluyordu belinden kasıklarına vuran bir sancımıydı vajinadada bir ağrı oluyor mu peki yoksa ?
zelliremm Iremaltnr sırttan bele inen ve oradan da kasiklara vuran bir ağrı oluyor. Önce sırtta başlıyor yani. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
busepoyraz @Iremaltnr vajinada tam bebeği doğuracağın sıra sancın oluyr onun dışında belinde karnının alt taraflarımda falan ağrım cok şiddetli oldu
asyaalya Bir doğuramayanda ben ilk kızımı 38 hftda doğurdum bu kızım 39+1 ve tam 3750 kg ve doktor bebek iri dedi perşembeye kadar gelmezse sezeryan düşüneceğiz dedi kahroldum resmen açılmam falan hiç birşey yok ve şuan kara kara düşünüyorum 😒
Iremaltnr Doğuramiyorum diye post açmıştım ama artık bende dogurdummm🥳🥳Rabbim kimseyi o kapıda bırakmasin çok zor hgercekten Allah tüm bekleyenlerin yardımcısı olsun ❤️