Kardeleeen gecen cuma günü spinal sezeryan oldm bebişi 5 dakika snra gordum toplammda 20 dakika surdu dikim işlemi.ameliyattan sonra odaya gelir gelmez hemen 3 bardak kahve ictim baş agrim olmasin diye.Bitter cikolata yedkm o da bas agrisi olmasin diye.Gaz ve buyuj abdest olayi icinse 3 litre su ve kayisi incir puresi yedim.Sonra aradan 3 saat gecince ayaklarimi hissetmeye basladim ama sancim yoktu .Hafif kasik agrisi yaşiyordum .Aradan 7 saat gecti kendimi hazir hissedince beni kaldirmak icin geldiler.Ustumu giydirip sontami cikardilar ilk takarlarkende cikarirlarkende hic bisey hissetmedim.Sonra ilk yuruyuş icin hafif kaldirdilar.Hafif hafif adim attm yine sanki adet olmusum gibi agrim vardi ama yanma falan yoktu .Cok guzel yurudum .Sonra hemsire kolumu birakti hadi kendin yuru diye merdiveb bile inip ciktim.Gittim geldim su kahve ictim .Vee yataga yatarkende sakin tam uzanmayin.Basiniz agrir yoksa heo oturur pozisyonda durun.Cok sukur geceye dogru hem cok guzel gazim cikti hemde buyuk abdestimi yaptim.Bu sekilde gecti seruvenim😀😀ertesi gunde cok guzek makyajimi yaptim foto cekimi icin ameliyat olmamis gibiydim cok sukurr darisi basniza