Gul33 Sumrusumru Alp ve Arslan 2 ismin birleşimi zaten yanına isim ekleyince 3 isim gibi duruyor. Bence sadece Alparslan, hem tek başına yeterince ağır bir isim
Yasemiinny Sumrusumru oğlumun adı Alparslan. Bazen eşim keşke Kaan Alparslan koysaydık diyor ama koydurmazdım çok uzun oluyor
Zuzu04 Alparslan zaten çok uzun bi isim yanına bi isim daha koymanıza gerek yok bence ama illaki olsun istiyorsanız Ali olabilir
suleesrky Alparslan çok uzun ve zaten iki isimden birleştirilme bir isim olduğu için bence tek başına verilmeli yanına hiçbir isim yakışmıyor sanki. Ama yine de gönlünüze sinen neyse o olsun. ♥️
Aslylmz Bende alparslan koyucam normalde 2 isim sevmiyorum zaten ama alparslanda zaten uzun bir isim bence ek yapmayın
Sumrusumru Aslylmz salıkla sahatle gelsın ınsalah evet isim olarak ıkı ısım ama ben dını ıcerıklı bır ısım ıstıyorım yanına Alparslan Türk kökenli olduğu için